اعلام نتایج برگزیدگان مسابقه فرهنگی " نقشه نقش برآب "

مسابقه کتابخوانی نقشه نقش بر آب

معاون فرهنگی تبلیغی از اعلام نتایج برگزیدگان مسابقه فرهنگی " نقشه نقش برآب "خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: به همت اداره کل امور فرهنگی  نتایج مسابقه نقشه نقش برآب اعلام شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی با بیان شرکت 102 نفر از خواهران طلبه حضوری و غیرحضوری در مسابقه، گفت: در کتاب نقشه نقش بر آب که مشتمل بر پنج فصل بود به مباحث کسب بصیرت و جنگ نرم پرداخته شده است.

وی گفت: بصیرت‌افزایی طلاب، عبرت‌آموزی از فراز و فرودها، تبیین نقش ولایت فقیه در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و دریافت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در مواجهه با فتنه‌ها از جمله اهداف برگزاری این مسابقه بود.

معاون فرهنگی تبلیغی تصریح کرد: پس از قرار دادن فایل  PDF کتاب این مسابقه فرهنگی در سایت و کانال جامعه الزهرا علیهاالسلام، به خواهران ارائه شد و شرکت کنندگان در روزهای 17، 18 و 19 بهمن ماه به صورت آنلاین با ورود به سامانه فرهنگی در سایت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام سوالات مسابقه را دریافت کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی گفت: 8 نفر به عنوان برگزیده این مسابقه با توجه به امتیاز، به ترتیب، رتبه اول تا سوم را کسب کردند و به ایشان جوایزی اهدا می شود که خواهران طلبه برگزیده ساکن قم می توانند جهت دریافت هدایای خود از تاریخ 5 الی 8 اسفند ماه ساعت 8 الی 12 به دفتر اداره فرهنگی واقع در طلبقه فوقانی مهدکودک مراجعه کنند و مبلغ هدیه خواهران طلبه غیر حضوری غیر قمی به شماره حساب بانکی آنان واریز می‌شود.

خاطرنشان می‌شود در مسابقه فرهنگی " نقشه نقش برآب "، خانم‌ها بخشوده و سلطانپور غریبدوستی حائز رتبه نخست، خانم‌ها رضائی، بخشی و مرادی حائز رتبه دوم و خانم‌ها بصیر، میراحمدی و فیروزمهر موفق به کسب رتبه سوم شدند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱